WE ALL NEED SOME TIME FOR OURSELVES

Det är skönt att sitta ensam och gå igenom allt man har i huvudet. Tänka igenom varför och vad man vill med saker man gjort. Saker man gör, saker som varit. Ibland undrar jag varför jag gjorde saker på ett visst sätt, varför jag inte tänkte efter en gång till.. Kanske är allt bara en slump? Ödet? Jag vet inte.. Hur ska vi veta när vi aldrig får bekräftelse på något? Om jag släppt människor för lätt, eller om jag helt enkelt bara mår bättre utan dem? Jag vet ju inte, för om jag hade hållt kvar dem hade jag ju inte vetat om det hade varit bättre på andra hållet? Allt är en ända röra emellanåt. Ibland vet jag varken in eller ut. Jag bara tar det som det kommer, utan att egentligen veta varför.
Kämpar jag för det jag vill tillräckligt? Gör jag det? Det kan jag väl inte göra om jag mister personer jag bryr mig om? Eller är det bara menat att det ska vara så? Jag önskar att jag hade svar på allt, svar på det omöjliga. Svar på allt det som snurrar runt i huvudet på mig varje dag.
Frågan varför. Varför. Varför är det såhär. Varför.

Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 | 10:29:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: