You're the one I couldn't live without

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig. Om det bara fanns ord nog för att kunna förklara.
Att ha dig i mitt liv, det.. Det är mer än jag någonsin kunnat drömma om. Du är den vännen som få får äran att ha. Jag är rädd för att förlora dig. Inte bara för att du är så perfekt på alla sätt och vis. Utan för att utan dig, är jag tom. Det är fel, det är som att förlora ett syskon, en livskamrat. Du förstår mig, du förstår mig så att det nästan är skrämmande. Det är precis som att du vet hur och vad jag tänker på alltid. Som att våra huvud är ihopkopplade. Du kan mig ut och in. Jag behöver inte be om din hjälp, för du ger mig den utan att jag ens hinner reagera. Du finns alltid där, du ger mig hopp om allt. Det finns så jävla mycket jag kan rabbla upp här, om hur mycket jag bryr mig om dig, om hur tacksam jag är över att ha dig i mitt liv. Men hjärtat, den texten hade tagit en livstid att skriva.
Jag vill bara att du ska veta, att utan dig är jag inget. Utan dig är jag halv. Utan dig mår jag dåligt.
Att få dela all tid jag har med dig, är det bästa som finns. Det känns som att du är den ända i hela världen som förstår sig på mig. Jag har hittat min soulmate. Jag ska göra allt jag kan för att det ska vara du och jag, livet ut. Hand i hand, genom lätta&svåra tider. Vad som än händer, kommer jag stå vid din sida, vilka val du än tar i livet, så är jag där och stöttar dig. För det är det man har vänner för? Ellerhur?
Du får fram ett leende på mig när jag inte ens känner för att le, du kan få mig att skratta på mina värsta dagar.
Du får mig att må bra helt enkelt. Min älskade vän. Min vackra syster. Min otroligt roliga andra halva..
Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå.
I love you with all of my heart
Postat av: Stephanie

Du är det bästa i mitt liv. Vet du hur glad jag blvev när jag läste denna texten?Alla sjuka saker vi gör, du vet själv.Allt är helt fucking perfekt med dig! Jag älskar att vara med dig, jag har varit lycklig hela tiden sen jag börja va med dig.

Hela jävla tiden?Det är sjukt. Jag skiter i allt dåligt i mitt liv och tänker bara på det positiva när du är vid mig och du har fått mig inse vissa saker ajg aldrig hade ''tänkt'' på innan.

Jag kommer dö utan dig, du vet själv vad jag menar.

Men vi fixar det,direkt efter..Är det vi igen!

Fyfan jag älskar dig mest och är ingentign utan dig, du är den bästa, du är så jävla bra.

Är ingenting utan dig och vill aldrig vara utan dig.

Du är den perfekta tjejen, vi bråkar aldrig,eller surar eller sånt shit. Utan vi har så jävla kul tillsammans hela tiden och det är det man ska ha.

Jag behöver inte ha 100 vänner, jag behöver DIG.

Du är det bästa jag har.

Jag älskar dig mest och tack för du har gjort mig så lycklig. Always and Forever!

2011-07-06 | 00:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: