Stå på er.

Vet ni vad jag funderar på?
Vissa tjejer tror/tycker det är status att ha haft ''det'' med flera killar.. Fattar inte varför, egentligen?
Jag tycker det är billigt, förlåt, men jag tycker det. Okej om man haft något ''seriöst'' med alla killar, men inte om det är ett one night stand typ.. Visst, one night stands kommer väl så småningom också. Men i min/vår ålder (antar att de som läser min blogg är i min ålder) tycker jag att det är lite tidigt för sådant..
De killar jag pratat med tycker det är mer ''attraherande'' om man t.ex. bara haft det med en. Det känns väl mer seriöst på något sätt? Vad vet jag, jag är inte kille..
Men ärligt brudar, vill vi ha en kille som legat med halva vår stad? Nej.
Vill dom då ha en brud som legat med halva stan? Nej, tror inte det va.
Same shit när tjejer skickar bilder.. För vilken anledning? Det verkar bara billigt.
Stå på er, visa att vi inte är en leksak. Vi har också en värdighet här i samhället.
Girlpower brudar, girlpower.♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: