Kiss me like you want it.

Hej på er! I'm alone tonight igen. Såååå uttjatat. Men ärligt, Trelleborgs brudar är inget för mig.
Sen att sitta och hänga med mina killvänner 24/7 kan bli ganska uttjatat det med.
Saknar min Steve så jag dör, det är vid sånna härade kvällar man saknar henne extra mycket. Mitt lilla hjärta..
Har gjort en överdrivet god Ceasar sallad, bästa jag gjort för fan. Yes, I'm proud!
Hehe, sett två filmer också.. Älskar film kanaler. Pratat lite med en sötis också, hihi ojdå Sara.
Well, vi hörs väl senare!
Sen har jag världens bloggtorka för jag kan inte göra något utan kamera.. Typ, sminkvideos, hur jag fixar mitt hår, fota allt jag köpt, ta nya bilder till headern.. Ja, allt är kaos! Måste hämta min kamera.
Pussar
Postat av: Anonym

vad är de för fel på tjejerna i trelleborg?

2011-07-26 | 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: