IT'S SEXY TO BE THE INNOCENT ONE

Haft det så sjukt kul i Åhus!
Började första dagen med Andreas som sagt. Vid halv två var vi i Åhus. Checka lite handboll och mötte upp Linus och några andra sådana facebook vänner man inte träffat innan.. Ja, ni fattar!
Sen drog vi till IP och slog upp vårt mini tält.. Knappt två stycken fick plats i det, och så skulle vi vara fyra. Hm!
Dock var det fest all night long i tisdags, så då sov vi inte. Alla på campingen satt uppe till sju och vänta på frukost, haha luffare. Dock var det nog den bästa kvällen av dem alla!
Vid 11 tiden på onsdag kom Erik&Oliver. Då bestämde sig Erik för att sova där också, därav blev vi fyra i ett tält. Panic at the disco typ!
Vi drygade mest runt på campingen och satt och snacka med allt awesome folk. På kvällen kom Linus&Felicia till festivalen, så då gick vi ut och käkade med dem. Jag skämde ut mig totalt den kvällen haha! Vi tar det sen.
Sen var det fest på hela IP (campingen) så jävla skönt folk. Sen finns där alltid saker som går snett men då finns det folk som gör det rätt! Får leta upp våra tält ''grannar'' och tacka dem åter igen.
Sov dags vid 3-4 tiden.. Dock så var vi bara tre då, hehe oooops killar.. Men bara det var trångt..
Andreas däcka direkt, Erik&jag fick sitta uppe med lite folk för att vakta tältet och skit, vissa tyckte det var kul att ta ut pinnarna som höll det uppe.. Sär. Aja, sen somnade jag.. Erik satt uppe hela natten den stackaren.
Frukost vid sju, woho. Dagens höjdpunkt typ! Drog sen hem, hemma här hemma vid halv tolv.
Så jävla skönt så det finns inte!
Mött världens finaste tjej också, Felicia. Ska ta och leta upp bruden på facebook. Så jävla bra tjej så det finns inte!
Hängde med henne och hennes vänner lite båda kvällarna, grymt kul.
Aja!
Åhus 2011 - Har gjort saker jag aldrig kunnat se mig själv göra. Men det är okej att spåra ur!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: