Eftersom miss simic har tråkigt..

Tänkte vara lite snäll och blogga åt sara!
Men vad ska jag blogga om?Hm..
Kan jag inte skriva lite frågor och själv svara på dom?
Jo,det kör jag på!

Vad heter du? Stephanie Simic.
Hur gammal är du? 15 år.
Hur träffades du och sara? Det var i skolan när man började i sexan,men då tyckte vi inte om varandra.
När börja ni bli så bra vänner? Vi börja klicka på något sätt och hade svin kul när vi var tsm, så vi börja umgås mer och mer, och så blev vi svin bra vänner. Sen sluta vi umgås och sen när vi var ute med folk så börja vi prata och så berätta vi lite saker för varandra som vi hade missat och så, så märkte vi att vi fortfarande litade på varandra och så börja vi träffas mer och mer. Och nu är vi typ hela tiden! Svin härligt och vi litar på varandra och jag känner mig så säker med henne.
Känner du saras familj bra? Japp, dom är hur snälla som helst! Känner alltid mig trygg hemma hos Sara!
Vad brukar ni göra när ni umgås? Vi gör vad som helst, ibland kan vi bara stanna hemma och titta på film&mysa eller så går vi ut och träffar folk. När vi är ute brukar vi typ chilla i stan,sätta oss ute och skratta och sånt trevligt. Som häromdagen satt vi på Saras gård med lite folk och så tog vi ut filt,snacks och lite sånt och hade det svin mysigt! Vi har alltid kul tillsammans.
Vilken skola går du på? Vannhög.
Vad tycker du om den? Tråkig,haha! Tycker faktiskt vår skola är ganska tråkig.
Har du bra betyg?Helt okej tycker jag. Men ska verkligen kämpa i 9:an, måste kämpa riktigt mycket i 9:an.
Favorit låt?Alla med Justin Bieber!
Vilken låt lyssnar du på just nu? Lighter,hört den?Med Eminem&Bruno Mars. Fett bra!
Några bra bloggar? Kenza,Angelica Blick,Egoina.
Vilka bloggar läser du varje dag? Saras, Milies, Laras, Sandras, Savannahs, Elnas och några till.
Hur mycket betyder sara för dig?Oerhört mycket, hon har hjälpt mig så himla mycket och hon får mig le fast jag inte ens vill le..förstår ni hur jag menar? Hon säger vad hon tycker och tänker och får mig att tänka efter och ja, asså hon är helt underbar. Jag har aldrig varit såhär lycklig som jag är med Sara. Har aldrig skrattat så här mycket, jag har alltid ett leénde på mina läppar. Sista tiden har varit underbar, att må så bra, att ha så fina vänner. Jag har lärt mig så mycket på sista tiden, och det tackar jag Sara för. Hon har visat mig vad som är värt att kämpa för och vad som inte är värt att kämpa för. Hjälpt mig så himla mycket! Jag älskar dig.
Kan du berätta allt för sara? Ja, och det känns svin bra.
Vad tycker du om ditt sommarlov hittills?(stavning) Super! Har haft det underbart hela tiden, varit på stranden med fint folk, har fina kvällar med mina fina vänner, haft det extra mysigt, haft as grymma kvällar på mc donalds, dött av flabb typ 10 gånger om dagarna? Ehm.. Och alla gånger jag har failat när jag har cyklat..mina vänner har trillat av :( Ätit som en häst. Ja..ni förstår nog själva? I'm happy. Och jag tackar alla fina vänner för allt vi har gjort. Åh, ni är bäst!
Vad händer ikväll? Inget speciellt tror jag, har lite gäster här hemma,så ska snart ut till dom kan jag tro. Sen blir det datan och prata med lite fint folk..hihi! 
Vad tycker du om Justin Bieber? Oh herregud. Ska försöka att skriva liten text..
Jag tycker verkligen om honom, hans låtar betyder så himla mycket och när jag såg honom live blev jag helt lycklig. När jag såg honom sjunga, le och man såg verkligen alla tjejer stå och skrika, man fick den känslan, att han var den finaste personen i världen och man ville inte hem. Jag ville stanna kvar där och lyssna på honom. Jag var så himla lycklig, jag stod och skrek hela tiden, fick tårar och hade världens största leénde. Jag ska se honom igen,det är ett måste!
Bråkar du och sara mycket?Aldrig! Vi kan säga till varandra om det är något och så, men aldrig att vi bråkar. Vi kan flippbråka och då skrattar vi bara tillslut eller så. Men aldrig något seriöst bråk.
Vet ni så skönt det är? Fett skönt. Bara skratta och ha kul, inget bråk eller sånt torrt!

Såja! Nu har ni fått reda på lite mer. Nu ska jag titta på lite bloggar och se facebook.
Kanske kommer ett inlägg senare. Får se!


Blev lite sugen på att festa nu...Bara för vi har händerna uppe?Haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: