THEESE SCARS ARE NO LONGER MY ENEMIES. THEY ARE MY HEROES.

Skit kul att jobba faktiskt! Älskar ju små barn så det var hur kul som helst.
Vet dock inte vad jag får exakt i lön eller något, hon har inte nämnt något än och jag tänker inte fråga. Än.

Vilma, vad tänkte du för tävling? Är ganska så fantasi lös. Men kom du på några ideer (även ni andra) så är det klart att jag ställer upp med en tävling!

Postat av: vilmalouisedavidsson

Jag har faktist ingen aning, men hon där Alexandra vadfanskajagheta.se har ofta tävlingar, man kanske kan kolla lite där :)

Kanske om du har gamla kläder (inte såhär gamla och söndriga, men du förstår) som du inte använder.

Så gör man något och vinner det,jag är säker på att många skulle vilja vinna det.

Eller något annat, det finns så mycket tävlingar ju! :)

2011-01-26 | 15:17:09
URL: http://vilmalouisedavidsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: