SVAR PÅ ERA KOMMENTARER!

Present till sin pojkvän som blir 15? snälla tips hittar inget :o
Hur mycket kommer du att tjäna i timmen och hur många timmar ska du jobba om dagen ? de kan bli spännande med ett jobb om man inte är van vid de, eller du har jobbat förut ? :)
hur skaffade du det jobbet? :)
Present till sin pojkvän som blir 15? snälla tips hittar inget :o
- Hade samma panik! Svin svårt. Men en snygg tröja, presentkort, klocka, parfym, duschtvålar eller kroppstvål eller något? Det köpte jag till Fredrik. Inte allt, men ja. Haha!
Hur mycket kommer du att tjäna i timmen och hur många timmar ska du jobba om dagen ? de kan bli spännande med ett jobb om man inte är van vid de, eller du har jobbat förut ? :)
- Jag vet inte än, vad jag hört om lönen så beror det på hur mycket man ''kämpar'' och vad man visar. Jag jobbar inte varje dag, ca 3-4 gånger i veckan, vilket är skönt. För jag får ändå en väldigt härlig summa med pengar i slutet av månaden. Det ska bli väldigt kul att börja jobba! Har aldrig jobbat förut. eller jo, en dag.. Sen palla jag inte mer, haha..
hur skaffade du det jobbet? :)
- Har vänner som jobbar där så fick deras nummer av dom. Sen skrev jag ett ''cv'' fast genom mobilen då. :)
Postat av: ...

älskade du dejan??? varför did you break up?

2011-01-19 | 19:58:26
Postat av: sandra

SARA börja blogga igen! :D

2011-01-21 | 20:46:06
URL: http://sandramajid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: