svar

Anonym om SLÖSA ELLER SPARA?..:
inte ens lönt att du bryr dig om vem som sticker till kräm eftersom du själv inte är där? det låter mer som avundsjuka helt ärligt, menade inget illa men det är 99% av 96or som är riktiga fjortisar, tex när du sticker på "fest" så blir det fjortisfest

Avundsjuk är jag absolut inte!
Håller med, dom fester jag går på blir oftast fjortisfester. Vilket är riktigt tråkigt. Men jag tycker att det är många 95or som beter sig som 10 åringar på fester. Har själv festat med vissa som går dit och det är faktiskt dom som gör det till fjortisfester (plus tjejerna med klänningar som inte ens går över rumpan). Tyck vad du vill men jag tycker som jag tycker. Ps, varför inte skriva namn? Vet ju redan vem du är.. :) DS.
Postat av: lara

SÅ ÄGD! HAHA..bry dig inte sara ;)<3

2011-01-29 | 16:30:28
URL: http://laraali.blogg.se/
Postat av: .....

Sara måste säga att du har själv ganska korta klänningar, Hannas fest tillexempel, dom flesta kommer ff ihåg dina trosor som matcha din klänning ;)

2011-01-29 | 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: