SLÖSA ELLER SPARA?..

Svin sugen på att slösa pengar, men ändå inte. För jag kommer få värsta ångest om jag gör det.. Haha!

Ska fixa min header ikväll, tror jag. Alla vänner är på Kräm och jag är för liten för det. Tulle dåå.
Sen, så är det pinsamt att vissa 95or som ska till kräm är som 98or.. Nästan värre än vad 96 fjortisarna är.. Hemskt. Stackars folk.
Postat av: linnéa

Fan vad taskigt! hur menar du då? för jag tolkade det:



Sen, så är det pinsamt att vissa 95or som ska till kräm är som 98or.. Nästan värre än vad 96 fjortisarna är..



Som att typ 950rna är KORTA eller något som 96orna? eller vad menar du??? ta ej illa upp men jag bara undrar :)

2011-01-28 | 20:50:07
Postat av: Anonym

inte ens lönt att du bryr dig om vem som sticker till kräm eftersom du själv inte är där? det låter mer som avundsjuka helt ärligt, menade inget illa men det är 99% av 96or som är riktiga fjortisar, tex när du sticker på "fest" så blir det fjortisfest

2011-01-29 | 02:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: