SAVE TONIGHT

Stannat hemma idag också. Mår lite bättre så blir nog skola imorgon.
Så jävla sugen på att åka in till Malmö och shoppa.. Har ju knappt köpt något på rean, eller faktiskt. Jag har inte gjort det alls. Knäppt!

Så jäkla sugen på att göra något helt sjukt med mitt hår.
Antingen klippa av allt, sätta i extansions eller vad som!
Har varit sugen på långt hår grymt länge men inte haft orken att kolla upp vem som gör det här i trelleborg.
Jag vill göra så att dom sur in det håret i mitt riktiga? Ni som kollat på Top Model vet vad jag snackar om.. ;)
För klämmor är fult, ser så fjortis ut när tjejer har det så vet dom inte om det. ELler så gör dom det?
Aja, något förslag på vad jag kan göra?
Eller vad tycker ni?
SNYGGT
Långt med lite neutrala lockar?
Detta är ju också dö snyggt. Förutom den där blonda grejen i luggen..
Postat av: Vanessa Jensen

Har du tunnt hår i dig själv så förstör du ditt egna hår när du syr in i ditt egna hår...sedan måste du ta av håret efter 1-2 månader & därefter köpa nytt & sätta i. Vilket lär bli dyrt, för man vill ju ha äkta hår i & inte syntet. Jag personligen tycker klämmor är bäst, gäller bara att ha hår till det & göra det rätt så det ej ser "fjortis" ut. :)

2011-01-26 | 16:51:13
Postat av: Stina

När ska du bli blond svara gärna.

Du har jätte fint hår;)))

2011-01-26 | 19:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: