FRIDAY

Äntligen! Jag mår illa och frossa, tyvärr. Så stannar hemma från allt som nu pågår ikväll.
Hoppas mina fina vänner får en bra kväll på SB.
Har varit i stan en runda efter skolan, shoppat lite och även snackat med Tanja (min frisör).
Om en vecka, nästa torsdag, börjar projekt blond. Trött på att alla jävlar är brunetter nu. Och även trött på mitt egna.
Så back to blond alltså! Känns skönt.
Ha en bra fredag.
Ska färga min utväxt imorgon, skulle göra det tills jag slingar resten. Blir säkert bra!
Postat av: Va

Du syftar väl mer på att alla blondiner vill bli till bruetter då va? ;) själv e jag sugen på att bli blond. :)

2011-01-15 | 12:02:00
Postat av: Vanessa Jensen

Du syftar på att alla blondiner blir till brunetter? ;) själv är jag sugen på att bli blond!

2011-01-15 | 12:02:36
URL: http://nessanj.blogg.se/
Postat av: Nicklasnicoline

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-11-29 | 07:00:02
URL: http://nicklasnicoline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: