FRÅGESTUND - SVAR

när ska du bli blond? – Den 1 Mars! J

vad har hänt med dig och fredrik ? Som ni säkert vet så är det slut, pga olika anledningar. En av dom är att jag inte kände någon tillit och sen fanns det ingen gnista kvar från min sida.

kan du göra någon ny smink video? Självklart kan jag det!

du är skit söt:)))))))) – Tusen tack!

 

Varför gjorde du och fredrik slut? synd faktist, ni var jätte söta tsm. – Tack så mycket, kul att höra! Som jag skrev ovan, ingen tillit, ingen gnista.

Varför klagar du alltid på 95or? – Gör jag? Om jag nu klagar gör jag väl det på de flesta. Kvittar vilken ålder de är i.

Varför gjorde du och Fredrik slut? Pil upp!

 

favorit färg? Grön, rosa, svart, vit, grå, marinblå ooosv.

vem är din bästavän? – Belinda

vem står du närmast i din klass? - Mirza

vem hjälper alltid dig? – Belinda,, Mirza, Hanna, Emelie, Maja och Stephanie

kan du inte lägga upp bilder på dina vänner och berätta lite om dom?eller bara skriva om

dom. – Kommer ett inlägg om dem!

är du alltid dig själv? – Ja, det är jag väl! Kanske skippar min torra humor när jag typ ska skaffa jobb eller något.. Men annars ja, haha

tycker du det är kul att blogga? – Ja, inte bara för er skull utan för att se vad jag gjort under årens gång!

Har för mig att du gjorde en sminkvideo för ett tag sedan,kan du inte länka den? :) Gör en ny!

-      
Hur gör du för att inte tappa suget för bloggning? Jag menar så,du bloggar ju hela tiden (vilket jag gillar så jag menar inte så) men hur orkar du det,tröttnar du aldrig eller något? :)

Jo, det är klart. Men samtidigt så är det kul att blogga när man får respons tillbaka. Samtidigt så vill jag ju se hur mitt liv varit när jag kollar tillbaka i bloggen.

Hur är du när du träffar nya människor? Utåtriktad eller tillbakalutad om man kan säga så:) – Uttåtriktad, jag är inte den som håller käften. Det är mer pinsamt att träffa någon, och inte säga något än att säga något och skämma ut sig. Bjud på dig själv!

Älskar din blogg Sara,sluta aldrig! – Tack så hemskt mycket! Fortsätter så länge jag bara orkar.

Hur går det med din träning? Det går bra! Har dock inte kunnat träna på ett tag pga läxor och min bihålsinflamation.

Har du gått ner något? Ingen aning. Tror snarare att jag gått upp. Har ju fått mycket mer muskler än innan!

 

Hur ofta tillbringar du din tid med vänner? – Så ofta det bara går. Flera gånger i veckan.


Varför föredrar du just att festa? (förutom att det är kul & för socialt umgänge).

Jag festar för dem anledningarna du skrev. Varför skulle jag annars göra det? Supa mig full? Haha, nejdå.

Satsar du på skolan? Berätta din åsikt om skolan och hur du satsar.

Jo, det gör jag! Åsikt om skolan.. Hm, den är jävligt bull, svin tråkig, jobbig, rent ut sagt ett helvete. Men hur och varför jag satsar är för att jag inte vill jobba i kassan på Maxi när jag blir äldre. Jag vill kunna unna mina barn (om jag nu får några) det dom vill ha! Och det kan jag bara om jag tjänar bra. Sen kan jag ge dem kärlek, men fan alla barn vill ha materiella ting.


Vem satsar på skolan i din klass? – Ingen aning. Bara för man är bra i skolan behöver inte det betyda att man satsar på den. Kanske bara allmänt smart? Ärligt så vet jag inte.


Vem i klassen tycker du är duktig i skolan eller vilka? Alla är väl duktiga på sitt sätt. Tänker inte skriva någon.

Hur fick du ditt jobb? Berätta vad du gjorde, vem som tipsa dig eller varför just det jobbet,

hur mycket tjänar du? Vad tycker du om jobbet? – Vad jag tjänar behöver inte ni veta. Hur jag fick det, jag smsa min nuvarande chef. Typ som ett CV, så fick jag det. Så lätt var det. Blev tipsad av mina vänner.

Är det ett deltidsjobb? Det är ett jobb, som jag går till på fasta tider.


Hur ser din framtid ut just nu? – Den ser så jävla bra ut. Mycket som kommer hända inom det närmsta året. Men don’t worry, ni kommer få veta!


Berätta om dina föräldrar, är dom stränga? – Nej, dom är väldigt chill. Min pappa är helt, måste ha mvg, måste ha mvg. Kommer jag hem med Vg, han bara. Bara VG? Han var typ ett mvg barn.. Så ja, det är väll det ända. Haha :D

Varför bloggar du? För att du ska ha något att fråga om! Hehe, nej. Men för att jag vill kolla tillbaka på hur jag levt. Eller vad man säger.


Vad tycker du om ditt utseende, din kropp? Jag är nöjd!


Är du nöjd med dig själv? Nämn 5 saker du är nöjd med hos dig själv (kroppen) och 3 saker du inte gillar. –

Gud, vilken fråga.. Nöjd med, händer, (haha) ögon, ansiktsdrag, rygg och ibland mage. 3 saker jag inte gillar, mina breda höfter och lår, mina naglar. Dom ser inte normala ut när dem är långa.. Och hår!


Vad tycker du om dig själv? – Jag tycker väl att jag är bäst i världen, tycker inte alla så om sig själv? :D Men jo, så kan man väl säga. Jag är nöjd med vem jag är, jag är inte mobbad, inte fattig, inte handikappad. Så vad ska jag klaga över?


Gillar du träning? Berätta om hur du tränar och hur du tänker för träning. – Jag älskar att träna! Jag tänker såhär, jag vill inte dö när jag är 50. Så rör på fläsket! Typ så.

Vad gör du med alla bilder på fredrik? & bilderna på dig och fredrik?

Låter dom vara. Sitter inte precis och tittar på dem så de stör inte mig!

 

Hur kan du hålla dig så smal? – Tränar


varför gjorde du och fredrik slut, ni var urgulliga :( - Fortfarande så litade jag inte på honom. Och hade inga känslor.

hur lång är du? Ingen aning, ska ta reda på det


vad väger du? Ingen aning, ska ta reda på det


hur länge var du och fredrik tillsammans? Ett år och en månad eller två!


kan inte du lägga upp fler outfits? Absolut!


kan du beskriva vad du gillar för sorts klädstil på tjejer?  Allt förutom joggingbyxor och tjocktröja på samma gång. Kräker seriöst när jag ser det. Man bara; hoho? Hade du verkliga inga rena jeans? Eller ren tröja? ÖÖÖRK, typ


har du blivit full någon gång? – Jajamänsan


har du rökt nån gång? – Aldrig, fyfan säger jag bara.


hur många besökare har du? Ligger runt 150 normalt. :)

gillar din blogg starkt ! :) – Tack så mycket!

ungefär hur många bloggläsare har du? 150

har du anorexi eller bulimi? – Inte nu mer!

är mirza bäst? – Finns ingen bättre, min högra hand♥

 

hur många har du haft sex med? 1

är du och mirza på g`? – Haha, nej. Det är vi inte, bara väldigt bra vänner!


ni passar skit bra! – Haha, aw. Vi är ju puddingar båda två så.. ;)


vrf blir ni inte tsm :D;) – Jadu, vi är så jävla nära. Om vi blir tillsammans, vem ska vi då snacka om våra problem med killen/tjejen med? Mirza är världens bästa kille, världens bästa vän.

 

hur många gånger hade du sex med fredrik? – Haha, jadu.. 3 kanske? Nej, men fan vet jag. Inte tillräckligt iaf, för sex håller förhållande vid liv. GAT YAA


är dejan på dig nu när det är slut med fredrik?eller mirza? – Gammal kärlek rostar aldrig.. ;) Haha,no


Är det sant att det tog slut mellan dig och fredrik första gången för att han gillade någon annan? - Haha, kan inte uttrycka mig om sånt för jag blir utskälld. Tyvärr!


varför gjorde du och fredrik slut? vem gjorde slut? är det jobbigt, minnen du brukar tänka på? –

Hade inget kvar att hämta hos honom och ingen tillit. Jadu, det vet inte jag iheller. Tror vi var överens om det? Jag vet inte. Det var jobbigt de första 2-3 dagarna. Men ärligt. Varför ska jag gråta över det? Ja, vi delade ett år tillsammans. Men snälla, jag är 14 år. Låt mig få leva liksom. Och ärligt talat, efter det tog slut så blev han någon annan, känner inte den personen. Tråkigt, men sant. Klart man tänker tillbaka, på sånna stunder man bara kunde/kan ha med en pojkvän. Men vet att jag kommer uppleva det igen en dag! :D Blicka framåt liksom.


Är du och fredrik vänner? Nej!

 

tror du fiskar någonsin tröttnar på vatten? haha!

Bara för det ska jag svara.. Nej, tröttnar vi på luft? Hehe :d

Allvar fråga: Bryr du dig om din vikt ´mycket som t.ex. nej jag får inte äta det&det eller det för då går jag upp i vikt!?

Inte ett skit. Haha, vill jag äta en tårta så gör jag det. Det innebär bara en timme till på löpbandet typ. Så nej. Lev lite, Tycker det är trist att folk ska vara så jävla utseende fixerade. Klart jag har tänkt så, tänker säkert så ibland. Men jag vill ju inte göra det för jag haft ätstörningar, och de hade nog kommit tillbaka om jag tänkt så!

-       Ät vad du vill, träna när du kan.

Bästa bloggen! Kram! – TACK!

Tips för att komma över pojkvän? - I mitt fall var jag beredd på detta. Men är man inte det är det såklart svårare..

Men, om det nu tar slut.

Var aldrig ensam de första nätterna! ALDRIG. Sov hos vänner, sov med din mamma, vem som helst.

Ge dig själv tillstånd till att gråta, det är okej. Även om du bara känner dig löjlig.

Sysselsätt dig, gå ut med vänner, fika, shoppa. Vad som nu får dig glad.

Radera allt du har från honom, släng bilder, radera sms, även de sparade även om de svider mest.

Skriv en lista, eller iaf tänk efter. Vad kommer jag sakna? Ställ upp de dåliga sidorna hos honom, respektive de bra.

Dränk dig inte i sorg. Även hur dumt dessa orden låter i början så är det sanna.

Det finns en miljon, minst, andra som vill ha dig. Stressa inte.

Vissa kommer över andra bäst genom att träffa en ny, en tröst kille om ni förstår. Jag tror faktiskt det är bra. Även om det är synd om påågen. Men fan, de får dem ta.

Sätt alltid dig själv i första hand. Alltid.

TACK FÖR ERA FRÅGOR! PUSSAR

Postat av: vilmalouisedavidsson

Bra svar,om man kan säga så.. Hihi :)

2011-02-16 | 15:00:05
URL: http://vilmalouisedavidsson.se
Postat av: Anonym

kan du berätta lite om när du hade ätstörningar hur gammal du var osv! :)

2011-02-16 | 15:46:41
Postat av: linnéa

Hur ska du göra nu när du badar? Du skrev i ett inlägg att du inte går på p-piller numera och då kommer du ju få din mens och då kan du inte bada, eller jo tamponger såklart. Men använder du tamponger då eller hur? :)

2011-02-16 | 22:23:51
Postat av: lara

Bra svar, men fatta inte poängen med en sak.. Vadå bara för att man går i mjukiskläder så har man helt plötsligt inte rena jenas eller ren tröja? Hur hänger det ens ihopa? :p Alla har olika åsikter, men aja. Tycker bara att det låter helt konstigt. Mjukiskläder är mysiga plagg och minst lika rena som alla andra haha ;)

2011-02-16 | 22:24:25
URL: http://laraali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: