TRELLEBORGS GOSSIP BLOGG

Antar att de flesta i Trelleborg vet om den. Jag tycker det är helt för mycket snack om den.
Ja, det är så jävla fult av dem som gjort bloggen att skriva så om folk. Men genom att alla reagerar som dom gör så tycker de bara att det är kul ju? Vi kan skriva att dem är dumma i huvudet, ja. Men vi behöver inte skapa värsta kaos om det. Tror inte personerna bakom bloggen är så dumma så att de inte fattar att det dem gör är lågt som fan. De vill ju bara ha folk som reagerar och blir upprörda. Jag tycker riktigt synd om de som blivit .. vad säger man, uthängda? drabbade? ja, ni förstår.
Bara till att skratta dem som gjort det rakt upp i huvudet när vi får reda på vem det är.
För de är galet patetiska.
PANTSKILLZEN ÄNNU EN GÅNG
Postat av: malin

vad heter deras blogg ?

2011-02-21 | 16:04:23
Postat av: Vanessa Jensen

Kul o se att det finns faktiskt folk som är avis på en, brist på självrespekt helt enkelt. Uppenbart att det är små barn eftersom det bara var jag o två till som var 93or med. :)

2011-02-21 | 21:29:31
URL: http://nessanj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ska jag vara helt ärlig har jag faktiskt aldrig hört talas om bloggen, tills nu då. På något sätt hade det varit kul att läsa den, för att se vad alla pratar om. ;)



Kram!

/Beccy

2011-02-22 | 19:31:24
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Clara

Vad heter bloggen? Håller fullständigt med dig :)

2011-02-22 | 21:04:07
Postat av: Anonym

vad heter deras blogg?

2011-02-24 | 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: