SVAR

sandra om DU HAR DET DÄR LILLA EXTRA:
i frågestunden svarade du att du haft antingen bulimi lr anorexi. vilket av dom var det? hur fick du det? hur länge hade du det? hur blev du av med det? måste varit jobbigt..

Stämmer! När man får något sånt så är det oftast för man inte trivs med sig själv eller hur man ser på omgivningen. Jag hade väl mina dåliga dagar, både hemma och med mig själv. Och det gick då ut över att jag inte ville äta. Och om jag åt så kräkte jag. Så, det var bulimi.
Det pågick i ca 4-6 månader innan jag blev fri från det igen. Ingen jätte lång period men ändå ett problem.
Jag insåg att det var cp det jag höll på med, jag blev svag både fysiskt och psykiskt. Så, jag försökte stå emot alla gånger jag ville kräka, ibland gick det och ibland inte. Men det är inget som går över på en dag, men jag fick hjälp hemifrån vilket gjorde mig fri från det! Och ja, det var svin jobbigt. Kan få samma återfall ibland, där jag kräker upp maten, men. Inte alls ofta, har inte haft det på ett bra tag nu så det känns bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: