GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN

HÄR

Trött som faan. Sitter hos Belinda och väntar på mat.. Dör snart, haha.
Emelie joinar (coolt ord) förmodligen oss ikväll! Trevligt.
Puss
KAN NI GE MIG LITE TIPS PÅ BRA LÖSHÅR? Och vilken metod som är bäst.

Postat av: Dessie Nilsson

Jag har haft löshår i 2 år så har haft olika sorter och clips är bra om du vill ha kort ibland och långt ibland men de du ska vara rädd om att clipsen sitter fast ordentligt.

Och du ska köpa riktigt hår inte synttet och inte korta delar långa delar.Om du inte orkar med alla clipsen som går av väldigt lätt så ska du använda kreativ vax det är jätte bra.Det är jätte jätte viktigt att du har samma färg som håret.

Hoppas tipset var svaret på din fråga .jätte fin blogg och du själv en av dom vackraste jag sett.:D

2011-02-12 | 20:25:42
Postat av: anonym

köp det håret där står ¨Remy hair¨ Det är hår som är äkta och kommer från samma person.. Oftast dom som är billiga är blandat hår från olika och lite syntet hår i också. Det som är bäst är att göra hos en frisör då tar hon ut hår till dig och då får du den exakta hårfärg, men då får du vara med på att det kostar runt 5000:- Men det är det värt!

2011-02-13 | 11:09:29
Postat av: louise

rapunzel of sweden håller hög kvalite!

om du ska köpa så köp där..det är näst bäst efter frisören. Sen är det bra att du vet vilken längd du ska hha osv. jag har för mig att man kan klippa till dem själva och sätta dit ''clippsen'' så att det passar just dig.



jag brukar ta 3 lager och ''sy'' ihop dom så att det blir tjockt..det blir super fint och det ger volym.

fin blogg förässten

2011-02-14 | 18:00:08
URL: http://babyfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: