Said you needed a little time from my mistakes, it's funny how you used that time to have me replaced.

Först och främst, vill jag önska er alla en riktigt God Jul!
Annars, har jag varit i Malmö hos min moster hela dagen. Ätit gott och öppnat julklappar med en del av släkten. Fått himla fina saker, även om jag faktiskt uppskattar umgänget mer än presenterna. När en del av släkten dragit sig vidare stannade jag, Joakim, Robin och Filippa kvar hos min moster. Sedan drog vi alla mot Entré för att se bio. Hann även med lite butiker. Min dag har varit så perfekt, jag är verkligen on top of the world nu.
Kram!
Fyra generationer, på en och samma bild.
Min älskade gammelmormor till vänster, min fina moster som håller om henne, sen är det jag, bakom mig är min kusin och mormor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: