Med detta säger jag: GODNATT

Är du kär? Ja, det är jag
Är du likgiltig? Nej, det är jag inte
Är du röksugen? Absolut inte
Är du rik? Rikast i stan
Är du fattig? Nej
Är du trött? Ja
Är du shoppingsugen? Är jag alltid, så jaaa
Är du töntig? Största tönten ever. Kolla själva!
Är du ressugen? Det är jag alltid!!
Är du skolsugen? Fuck no
Är du irriterad? Nej
Är du festivalsugen? Hade varit fett skoj!
Är du alkholsugen? Faktiskt inte
Är du saknad av nån? Efter vad jag hört idag, ja
Smeknamn? Göran.. (lovely)
Bästa åldern? 2-5år
Bästa tidningen? Vecko Revyn
Hur sminkar du dig? Foundation,puder,rouge,mascara,eyeliner. - När det ska vara fint
Höstens accessoar? En stor mysig stickad halsduk!
När stal du senast något? Aldrig stulit något
Hur många timmar sov du inatt? 8 tror jag!
Vilken film såg du senast? Shooter
Vilken internetsida besökte du senast? Weheartit
Vad sa du senast till vem? Hejdå, vi ses på onsdag! Till pappi.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Hanna Andersson, Gött
Vad gjorde du i förrgår? Mös med mitt hjärta
Vad har du gjort idag? Varit på/i Ullared!
Vad ska du göra idag? Nu: Sova
Hur många msn-kontaktetr har du? 5416974
Vilket land besökte du senast? Turkiet
Hur många snälla känner du? Alooots
Vad såg du senast på tv? Kommer inte ihåg
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Lite repor hit och dit ;)
Senaste köp? Kläder
Vad har du dåligt samvete för? -
Vad har du för skor? Såna bekvämma
Vad har du på dig nu? Trosor och tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? Allt du kan komma på!
Skulle du säga nej till sex idag? Nej
Är du vegitarian? Har varit!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej
Vad heter dina kusiner? Elin,Filippa,Erika,Melwin,Mattias,Lukas,Henrik,Ola,Anders,Joakim.
Är du feminist? Vet inte vad det är.....
Vad drack du senast? Vattnet efter tandborstningen! Hehe
Gillar du att laga mat? Faktiskt!
Håller du det städat? ....
Vad gör dig lycklig? Familjen, mina vänner och J.
Postat av: Anonym

vad heter din kille?

2011-12-06 | 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: