Jag vill veta var vi står, simple as that.

Gud vad jag suger på att uppdatera. Och när jag väl uppdaterar är det mobilinlägg. Skärpning! Jag har iallafall haft en supermysig vecka. Jonathan kom till mig i lördags och åkte hem i onsdags. Under dem dagarna var vi på konsert med min finaste Ebba. Och Jonathan var med och kolla på vår fotbollsturnering i skolan!
Annars har vi bara legat och myst. Och nu drar julen igång, det ska bli mysigt att få samla släkten och skratta ihop. Imorgon drar jag inom Malmö för att börja fira julen hos min fina moster, efter det stannar jag kvar och går på bio med min moster, min kusin och deras pojkvänner. Ska bli supermysigt!
God jul på er!

Postat av: Ebba

där är min fina ju!!! När ska vi träffas my love?

2011-12-23 | 12:38:26
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du snackar inte så mycket om Stephanie mer, är ni ovänner eller

2011-12-23 | 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: