You and me

Nu har bebisen åkt, hoppas verkligen hon får det super bra där nere, hon förtjänar det till hundra.
Ha det så jävla kul och vi hörs direkt när du är hemma och även på facebook,sms och allt det.
Jag kommer sakna dig. I love you.

Godmorgon! Det är stephanie.
Kommer inte skriva att det är jag hela tiden, tror själva ni fattar att det är jag.
Vaknade precis och är sjukt trött, ser knappt vad jag skriver.
Igår var jag först med Sara och sa hejdå :/ha det bäst,älskling
Senare träffade jag Natalie&Simona så vi drog och handla godis,
stack hem till mig, åt tacos och hade det sjukt mysigt.
Vi gick och la oss 4 och därför är jag helt död..Simona sover fortfarande,
men nöten och jag sitter här och pratar lite. Min dag kommer spenderas med dom två,
så vi får se vad vi hittar på! Ha en bra dag, så hörs vi senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: