When you tell me you miss me my heart stops for a while and my smile gets high

Hejhejhejhej!! Fattar ni hur jävla mycket jag älskar det här stället? Vill seriöst aldrig hem. Hittat nya vänner, upplevt så himla mycket nytt, gjort galna saker jag aldrig vågat förut.. Ja, allt bara flyter på.
Sjukt kul på Raftingen igår, man paddlade i en ''båt'' i en fors där det var virvlar och skit hela tiden! Jag skrek som en pajas.. Har video och bilder på det som ni ska få se. Mötte 3 svenskar där också, så de ska vi ut och festa med på måndag tror jag det blev! Kanske Tisdag också! Skulle egentligen ut med dem igår med, men vi hittade inte varandra inne på Robin Hood så..
Ja, det blev då som sagt dans på Robin Hood till halv fyra inatt.. Jag,Maria,Nathalie och Belinda har så sjukt kul ihop.
Jag och Maria klickade så sjukt bra även om hon är 4 år äldre. Den härligaste tjejen jag mött i hela mitt liv. På riktigt.
Vi var genomblöta när vi gick ut ur klubben, svettet bara rann av oss. Usch!
Idag har vi pressat på stranden, ska snart ut och ta en drink hos våra sexyboys på Piccasso, sen vidare till min saknade Ossy för att käka middag! När vi käkat och sådant är det mamma/dotter kväll. Natha med sin mamma, jag med min, Maria med sin och Belinda lånade vi ut till Monja! Haha.
Bränt mig för första gången, framsidan av vaderna.. Aj. Annars har jag världens fulaste bikinilinje på brösten, men det är väl bara typ jag som ser det.
Hörde att vädret i Sverige suger? Mwaha, synd om er.......
Puss!



Så här softar jag varje dag, sooooooooooooft

Robin Hood
Mer bilder kommer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: