VÄNNER


en dag med roxy,sandra,lara.. fett underbar dag.

fett nice dag med äggish.


härlig dag med min sawwa.


dannes student med mina fina flickor.

en dag på stan med mina sötnosar.

innan en fest med min simmelinge!

efter festen med simmelinge.


jag och darko hade alltid feta konversationer, haha!

as chilla kvällar med makedonerna!

härlig dag på stan med victoria,sandra,roxy & boris.

mirza,lara,stephanie <3


min nötush!

härlig kväll hos göransson med massa folk!

på en fest med mina homies mirza&milie!

lite fotodagar med fint folk


innan jag åkte på semester spenderade jag min dag med fina vänner.

uuunderbara!!

fett rolig dag med emce & makedonerna!

sviiiin härlig dag med amince!

en dag på södan med roxy,nicole & milie!

haha, en dag på dalabadet..så här trötta var vi!

härliga fotodagar&filmkvällar med ebbow.

mina underbara töser.

tack för ni alltid ställer upp, tack för ni alltid finns vid min sida, tack för ni får mig och le.
utan er..vet jag inte vad jag hade gjort! (det var bara dessa bilderna jag har på min data,
men även tack till mina andra vänner!) årh, gud vad jag älskar er.
jag är så jävla lycklig med er,
Postat av: Ebba

Aw bebo. I love you!!

Längtar tills lördag jävligt mycket, få tillbaks allting. Äggish <3

2011-08-11 | 23:03:29
URL: http://ebbafredrika.blogg.se/
Postat av: nöten

aw älskar dig mest min finaste sill, du är bäst! <3 <3

2011-08-12 | 14:41:49
Postat av: simmelimmedingdong.

<3

2011-08-12 | 20:47:31
URL: http://simmelimmedingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: