There might be a million guys chasing me, but all I see is you..

Jag vet inte om jag är ensam om det här.. Därför tänkte jag skriva av mig lite.
Vi säger att jag snackar (nu kommer jag ta allt i jag-form, och vi säger att-form!!) med typ 5 killar.
4 av dom är världens snällaste, roligaste, omtänksammaste och trevligaste killar. Dom vet verkligen hur man ska snacka med en tjej, hur man ska behandla dem och allt det där lilla.. Och så kommer vi till den här femte killen..
Han är väl snäll och så, men han hör inte av sig så som de andra fyra killarna gör. Han är mer lite kort i svaren, lite svårare helt enkelt? Men han hör ändå av sig liksom.. Men dem här andra fyra killarna vet jag egentligen är så himla mycket bättre killar. MEN ändå så dras jag till den här femte killen. Av någon anledning? Varför? Är det som man säger eller, att man dras till dem som egentligen inte visar intresse, bara för att man vill ha deras intresse ännu mer? Eller vilken anledning är det för?
Eller jag kanske bara är allmänt störd? Vad vet jag! Blondin på 15 bast. Jag är inte så jävla erfaren av livet direkt.
ÄR det bara jag? Eller har jag någon läsare med samma galna huvud? Dela gärna med er!
Postat av: 16bast

Det är lätt att dra sig till någon som inte visar det intresset, ja..

2011-08-03 | 10:41:35
Postat av: ronja

Gillar du killen, så tycker jag du ska säga något till honom. Sen kanske inte killen är intresserad, då finns det inte så mycket att göra. Men typ träffa honom lite oftare, försök göra så att ni har kul när ni träffas! Då lär han säkert höra av sig lite mer iaf! :)

2011-08-03 | 14:12:36
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej du är inte ensam !!

2011-08-03 | 15:55:17
Postat av: Anonym

Nix, du är inte ensam!

2011-08-03 | 17:21:42
Postat av: 18bast

Man vill alltid ha det man inte kan få. Det är mer spännande på något sätt.

2011-08-05 | 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: