Sara lånar sin blogg lite..

Hej på er! Jag har det så jävla bra och tänker inte alls på datorn/bloggen osv. Skulle lägga in bilder nu tänkte jag men kameran är på mammas hotellrum och jag orkar inte gå ner.. Haha
Igår hade vi det bäst! Först drog vi till älskade Picasso (bar där de flesta av våra turkvänner jobbar, så jääääääävla sexiga!! Typ alla har 6pack. Dör!) En av killarna bjöd med mig ut, så tänkte jag visst. Sen blev det bara roligare när några andra av oss ville med! Så det slutade med mig, mamma, Belinda, Chasse. (Kompis) 
Och ja, vet ni så jävla kul jag har med min mamma? Hon är craaazy. Bruden satt och rökte vattenpipa och dansade med 20 åringar? Jag menar, vems morsa gör sånt? Så jävla bäst är hon. Dock var vi inte tillsammas på klubben så mycket.
 Vi drog till en bar som sagt, Robin Hood, upp till VIP direkt för vi är typ best friends med alla här haha! Lite får man skryta så schh! Det blev dans på baren i minst en halvtimme i streck! Så jävla skönt folk. Bäst musik också.
Tror vi drar dit ikväll igen, dock med två andra tjejer som är med oss! Maria och Nathalie. 18-19 år båda två.
Sjukt sköna tjejer! Vill aldrig åka hem, eller jo.. Lite vill jag. Eller så kan mina vänner komma hit och min gullegris också! Sen är livet peeerfekt.
Aja, romanen.se!
Ha det braaaa


Lånat från Bellas facebook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: