No no no no.

Just nu tänker jag på vilka chips jag ska ta..
När jag vaknar på morgonen tittar jag alltid på min mobil & har damp
Min mobiltelefon är mitt liv.
Imorgon kommer jag vara glad
Ikväll skall jag vara med mina fina flickor.
När jag bakar blir det alltid katastof..med natalie tx; vi råka ta matlagningsgrädde + allt smaka skit.
Sist jag grät kommer inte ihåg,längesen!
Kärlek är ingenting för mig. (haha skoja..men nej..
I somras var jag på semester och hade det fett nice, åh..vill tillbaka
Jag pratar alltid, love it
Jag lyssnar på mina vänner
Jag är sämst på att att visa mina känslor, är så kall av mig att jag verkar sur,irriterad ofta. Var sjukt bra på visa det innan, men inte längre och det är verkligen svin dåligt..(I'm happy!!)
Jag är bäst på att vara mig själv
bästa känslan är när man hittar på roliga saker med sina fina vänner.
Rädd för SPINDLAR!
När jag lagar mat lagar aldrig.
Jag blir störd folk som gör ljud,smaskar & leker sig.
Jag brukar få komplimanger av gulliga människor?
Jag vill aldrig förlora mina fina vänner, dom betyder allt för mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: