Mitt liv är i dina händer

Stephanie drog nyss, Mirza för en stund sedan. Ni är guldvärda vänner!
Annars då? Har gjort en jävla massa idag faktiskt. Började med att hämta en större resväska hos Bella, banken med mamma, sedan fick jag (som tur är) en jourtid till tandläkaren. Så dit stack jag vid halv ett. Fast så hittade dom inget fel, skit kul att åka på semester när jag inte kan äta på ena sidan.. Mat är fan livet alltså..
Sen drog jag och mötte Stephanie i stan, fick med mig en hel del underkläder, bikinis, parfym och såna saker man sätter på brösten ni vet? Kommer fan inte på namnet.. Dom man har utan band och så för klänningar osv.. (Killar, bry er inte ens, ni kommer aldrig förstå!)
Så, nu har jag packat ner underkläder och badkläder iallafall. Alltid något! Bella sover här inatt, så fortsätt packaaaaa.
Mest för att min bebis är världens snyggaste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: