MINA SPORTER.

Eftersom jag har inget och göra nu tänkte jag skriva om vad jag har gått på och så.
Precis haft feta konversationer med ebbow&natalie. Grymma brudar!

Jag har nog gått på alla sporter man kan gå på, ridning,fotboll,handboll,simning, dans..
Gjorde allt när jag var liten. Har alltid älskat dans och började som liten och dansade
med äldre, vet ni hur glad jag var?Överlycklig.
Började på fotboll när jag var 6-7 & sluta & börja & sluta & börja osv..
Jag gick i ifk trelleborg och det var underbart, hade nummer 10.
Det var det enda som höll ihop oss östra tjejerna, vera&ronja tex,
annars hade vi aldrig tid och träffas, men fotbollen höll ihop oss.
Det var verkligen sjukt kul..men tyvärr så tröttnade jag!

LAGET!

Jag verkligen älskar att dansa och sjunga, men inte framför folk..
Usch hatar det verkligen! Men ibland kan jag våga sjunga för personer,
sjunger alltid framför sara,mirza,natalie,simona och det är för jag känner mig säker.
Gick på streetdance för några..månader sen? Gosh, vad kul det var.
Jag och natalie satt alltid och tagga ''dans ikväll..orkar vi?ja klart!''
Fast vi alltid var trötta innan det, så hade man så himla kul där.
Vill verkligen börja dansa igen..Love it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: