Less than 24 hours..

Om ett dygn är jag nere igen. For a while..
Hoppas på att jag hinner träffa mina vänner en stund till senare.
Ska gå igenom min packning och garderoben för att se om jag har något mer jag vill ta med mig.
Annars då? Jag har gjort en hel del tidsinställda inlägg till er, kommer blogga så ofta jag hinner där nere. Om ni/jag har tur så hinner jag kanske med ett om dagen iallafall! Har även fått hem min kamera. Finaaaally!
Pussar
Halvt drogad bild från modell bilderna i Turkiet förra året, haha! Seeexy
Postat av: Anonym

du är snygg, SÅÅÅ JÄVLA SNYGG!! <3

2011-08-09 | 15:01:12
URL: http://carnaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du och hur mycket väger du?

2011-08-09 | 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: