Låt mig få känna dina läppar mot min panna

Damp. Skrev världens text, kopierade.. Men såklart så skulle Bella kopiera något annat.
Iallafall. Åker imorgon vid fem tiden, flyget går sju.
Varit ute hela kvällen och åkt med Robin&Bella på ärende.
Fixat inställda inlägg till er, och så kommer Steve blogga! Plus jag har dator med mig så ni kan räkna med bloggning från mig med.
Puss
Damp. Skrev världens text, kopierade.. Men såklart så skulle Bella kopiera något annat.
Iallafall. Åker imorgon vid fem tiden, flyget går sju.
Varit ute hela kvällen och åkt med Robin&Bella på ärende.
Fixat inställda inlägg till er, och så kommer Steve blogga! Plus jag har dator med mig så ni kan räkna med bloggning från mig med.
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: