JAG&SARA

Vad var din första tanke om sara? Tyckte inte alls om henne, varför&det..vet jag inte!
Kommer ihåg i sexan, tyckte inte alls om henne, snackade aldrig med henne eller något.
När träffade du henne första gången? Tror faktiskt det när alla 5;or skulle träffas och se hur det skulle bli i sexan på vannhög, tror det var då jag såg henne.
Hur började ni umgås? Vet inte första gången, men vi börja vara i skolan&allt det dära och så börja vi umgås fett mycket, sen slutade vi. Sen var vi ute med lite folk och så snacka vi och massa, så berätta jag lite saker för henne och hon hjälpte mig direkt och så börja hon berätta,så såg vi att vi fortfarande kunde lita på varandra och
även hade svin kul tillsammans,så vi började umgås mer och mer. 
Vad betyder hon för dig? Verkligen allt. Hon har hjälpt mig med så mycket och även varit en äkta vän hela vägen. Och det betyder mycket, fast jag suger på att visa det ibland. Men fyfan vad jag älskar henne och jag hoppas verkligen hon vet det. Åh...Guldvärld! (Ska jobba på att bli mer känslig & visa känslorna!!)
Har hon gjort mycket för dig? Eh ja, för mycket! Som jag aldrig kommer glömma,det hon har gjort för mig, finns alltid kvar inom mig.
Hjälper du henne ofta? När hon behöver det så gör jag. Jag ser när något är fel och då hjälper jag henne direkt.
Hjälper hon dig ofta? Ja,när jag säger till att det är något. Brukar inte göra det, säga ''sara..jag är ledsen/sur'' det är inte jag, var sån innan. Men inte längre, men när jag har berättat att det har varit något fel har hon alltid hjälpt mig och så! Så absolut.
Hur bra känner du hennes familj? Svin bra. Hennes familj är underbar och känner mig som hemme där.
Får alltid höra att hennes mamma säger så bra saker om mig till släkten..aw! Big love till dom.
Känner du dig hemma hos hennes familj? Ehm ja! Hon kan sitta i sitt rum och va inne på datan,så sitter jag i vardagsrummet. Och pratar med hennes familj väldigt mycket. Trivs sjukt bra där.
Är du alltid dig själv med henne? Alltid, är den jag är. Hon flabbar alltid åt mig och kallar mig trög.
Det gör hon alltid, haha! Nej men jag är alltid mig själv.alltid!
Hur är ni i skolan? Flippiga och seriösa..Kan vara olika, beror på humöret..Men vi har alltid kul.
Vad gör ni på fritiden? Vi gör typ allt som går och göra..Nej men vad finns det här ens?
Vi är i stan, vi är hemma hos någon, vi träffar mirza,erik,oliver och dom. Ja, lite olika saker gör vi.
Är Sara känslig? Helt normalt känslig. Inte sån som bölar över allt, absolut inte. Men ändå.
Är du känslig? Nej, jag var, innan var jag fett känslig, jag lovar böla åt allt?! Nu..Nej, bölar inte,visar inte mina känslor, och det kan verka typ som jag sa innan man är sur, men det är jag absolut inte. Utan suger bara på visa känslor, får lix inte fram dom som jag fick innan?Tråkigt men sant. Och jag lovar har blivit värsta känslolös, det är både bra och dåligt, att man inte bryr sig om sånt man inte ska, men ändå dåligt för man ska bry sig ibland ju?
Är sara rolig? Som fan! Vi har alltid kul tillsammans, hon är fett rolig.


Nu orkar jag inte längre, skrev själv frågorna + svaren.. Fett trött nu!
Ska vara lite social bland tjejerna och snart ska vi se film. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: