I'm home, and I don't mind going back at all.

Hej! Anlänt till Alaska var min första tanke när jag gick ut ur flygplatsen.. Men nejdå, det var Sverige. Sååå jävla kallt!
Får tacka Steve för hon bloggat åt mig - Tacktacktaack hjärtat.
Ikväll blir det att se fotboll med Ebba,Hanna&Steve såklart. Killarna spelar DM-semifinal. Spännande.. Not
Men ja, annars har jag tagit ut mitt löshår, gjorde det i Turkiet! Slitet som fan nu och kort som en flintskallis.
Snäll som min mamma är beställde hon hem nytt till mig när vi var därnere så det väntade på mig inatt. Har satt på det nu, blev bra för att vara första gången. Det är ju clips. Sliter inte lika mycket!
Berättar mer om resan senare, för nu ska jag snart äta, sedan göra mig i ordning. Pussar

Postat av: Anonym

Var beställde du ditt löshår? :)

2011-08-19 | 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: