Hösten 2011

Det är snart höst. Hemskt eller inte? Det är frågan.
Dock så älskar jag höstens alla plagg.
Kombinera grått, svart med något färgglatt. Det är väl det jag kommer gå på i höst. Jag gjorde det förra året också, så jag antar att jag håller mig på det spåret. Det jag kommer lägga en hel del pengar på är förmodligen alla mysiga halsdukar! Jag älskar älskar älskar att gosa ner mig i en stor, tjock&stickad halsduk.
Antar att mina outfits denna höst kommer vara väldigt look a like.
Strumpbyxor, oversize kofta & oversize linne med världens maffigaste scarfs/halsduk!
Hur tror ni er höst kommer ''se ut'' ? Kram

- Stickade halsdukar i färgglada färger
- Stickade koftor
- Stickade Polotröjor
- Tjocka (stickade) strumpbyxor
- Boots i alla möjliga slag
- Skinnjacka
- Läder/skinnbyxor





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: