Haha wopsi!

Nej, hon låg inte naken. Vet det såg ut så men hon hade trosor. Delete that haaa.
Skrattade faktiskt lite själv när jag såg det! Men hon var inte helt naken

Annars så har vi varit ute tills nu och shoppat hela kvällen! Fått med mig så himla mycket. Kan dock inte handla en massa extra, så det får bli till mamma och mig bara. Drygt att övervikt finns.. Hade 27kg packning med mig ner, då var det redan 7 kg övervikt.. Och vi hade bara köpt 5 kg extra.. Ojojoj Sara! Jag suger på att packa.
Jaojao! Imorgon blir det Robin Hood förhoppningsvis, eller Havana Club med min nya pappi och tjejerna!
Världens snyggaste pappa om jag får säga det själv. Hehe
Puss

Han älskar mig, därför han stryper mig. (Turkisk kärlek) ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: