Give me a break.

Om Dejan den jäveln kan låta mig sova snart (vilket jag kommer göra i vilket fall som helst, skulle bara ha en anledning till att vara vaken nu, hööhö) så ska jag snart gå till sängen och mysa med den. Bella kom inte inatt, hänt något på den sidan. Jag oroar mig som fan dock..
Imorgon ska jag hjälpa mamsen med tvätten, vi drar upp 6 imon bitti.. Taggad brud! Ska ju faktiskt lära mig att starta en tvättmaskin. Coolt! Sen, är det dagen jag längtat efter i en månad.. Daaadadaaaaa, STEPHANIE KOMMER HEEEEEEEEEEEM!!
Fyfan vad lycklig jag är. Min älskade vän är tillbaka.
Sov gott!

Hade dock varit roligare om tvättmaskinen var i rosa..

Han älskar mig innerst inne, han vågar inte berätta det bara! Sov gott på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: