Amor Vincit Omnia, tänker inte låta något komma i vägen för oss. Dig och mig.

Hej på er! Haft en lagom lugn men ändå stressig kväll. Varit ute med svenskarna och åkt någon sak. Sjukt kul, förutom att jag körde över mina fötter 38 gånger, och krockade med allt och alla.. Flög nästan över styret! Hahaha. Fyfan vad alla skrattade, till och med folket på gatorna stod i tio år och skrattade.. Kul man kan göra andra glada! Nu skrattar jag igen.. Haha
Sen var det till Picasso, favoritstället. Åh jag vill inte hem!
Träffat på min favorit flicka idag, jag dog för henne. Hon blev som en lilla syster på en dag. Vi badade, åt glass, skrattade tillsammans på restaurangerna. Åh, vad mysig hon var! Min lilla Sara.
Mer om henne sen, måste berätta. Världens kämpe.
Hörs!

Vackra tjejer!

Dansade som en ängel hela kvällen!! Haha, fick gratis drinkar tack vare den.. Sjukt soft hihi



Sötisar!
Sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: