20 sanningar om stephanie.

1. Jag älskar citat, älskar att leta efter texter/skriva texter som passar in på en själv.
2. Jag älskar justin bieber.
3. Jag älskar bloggar, älskar att läsa kenzas typ.
4. Jag är riktigt känslolös/kall..Lovar, sjukt många som märker det.Var absolut inte så innan, vet inte varför det är så.
5. Jag hade det fett kul på semestern, levde livet och hade det galet kul.
6. Jag älskar att lyssna på musik.
7. Innan grät jag för allt. (värsta skillnaden nu, gråter aldrig mera)
8. Jag vill ha en iphone.
9. Jag älskar mina vänner och dom betyder sjukt mycket för mig.
10. Jag är lycklig.
11. Jag älskar att få texter/sms, älskar att läsa sånt, typ kanske en text om sig själv?eller sånt random.
12. Min favorit färg är rosa.
13. Jag har alltid ett svart armband på mig det tar jag aldrig av mig, det ska även ge tur.
14.Jag älskar nagellack i olika färger, blå,rosa,röda,gröna allt sånt dära!
15. Jag är alltid inne på datan och har alltid min mobil med mig.
16. Jag vill ha långt hår!
17. Jag älskar att sjunga och dansa.
18. Jag älskar att åka på semester, love it!
19. Jag gillar iinte skolan..(men nu i nian ska jag kämpa som in i!!)
20. Jag bryr mig inte om skitsnack och sånt shit, lämnade allt sånt när jag gick i 6;an.




Postat av: jag

var e armbandet du aldrig tog av dig ;D(påbilden)

2011-08-13 | 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: