VAD ÄR VI TACKSAMMA FÖR EGENTLIGEN?

Sov hos Fredrik inatt. Det blev att vi gick ut och åt sedan hem och såg på lite filmer, eller en iallafall!
Paranormal Entity? Har ni sett den? Sjukt läskig, kan kalla det tvåan av Paranormal Activity, men denna var äckligare.
Piiiblääähä. Vaknade vid nio imorse, då jag insåg att jag hade konfamöte klockan 10.. Så fick snabbt ringt pappa, klätt på mig och sedan var jag där.. Haha.
Ikväll åker jag antingen iväg på 18års kalas, eller så stannar jag hemma och bjuder hit Fredrik. Är inte helt frisk och febern stiger..

Fick frågan om vad vi var tacksamma för på konfirmationsmötet.. När man väl tänker efter så finns där så himla mycket vi/eller iaf jag är tacksamma för.
*Skolan, som gör att vi kan få jobb, eget hus, egna barn.
*Familj,släkt och vänner som hjälper oss igenom svåra stunder i livet.
*Samhället, som gör så att vi har tak över huvudet, mat på bordet och sängar att sova i.
Ah, där finns självklart fler saker!
Men tänk efter, vad är vi egentligen tacksamma över?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: