JAG VET ATT JAG INTE FUNGERAR UTAN DIG.

Hemma från gudstjänst och hela köret. Körledaren och en elev sjöng/spelade Tears in Heaven. Och gud, så fint!
Magiskt.
Annars blev det äppelkaka och sådant, haha. Man blir fan fet av den konfirmationen.
Ikväll åker jag kanske och ser Sound of Music med min bror, en i min klass uppträder och samt Martin flickvän.
Annars är allt under kontroll.
Skorna i bättre bild. Man fick till sånna saker till benen också, tror dock inte att jag kommer använda de..
Postat av: Anonym

vad önskar du dig sen efter att konfirmationen är slut? typ som present eller vad man ska säga.

Vissa önskar ju sig få en iphone eller så, du med kanske eller? :) vore kul o veta typ..

din blogg är sjukt bra, keep it going (Y)

2010-10-10 | 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: