There's only one thing..

Vädert suger.. Börjar klarna upp eller vad man säger, men annars mulligt. Rädd för att jag inte ska få färg.
Hehe, pjalliga jag.
Aja, idag blir det en lugn dag. Jag har vairt små sjuk hela semestern och det blir bara värre och värre.
Så kan behöva en lugn kväll på hotellet. Fast vi drar ut senare antar jag..
Saknar min bebis så himla mycket, känns dumt att vara här när vi har ett halvår. wääh!
Hoppas ni har det bra där hemma.
PUSS



ska jag köpa ett par gula höga eller ett par röda låga? eller vilken färg tycker ni?
Postat av: elin

höga röda! (: <3

2010-05-22 | 16:50:14
Postat av: Moa

Dem är falska där nere ju! Min kompis köpte ett par vita och när hon tvättade dem blev dem beiga, skit fula. Och märket gick av helt! Sucks!!

2010-05-22 | 19:18:52
Postat av: Anonym

2010-05-26 | 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: