Svar på tal

Väldigt fina saker!
I vilken affär köpte du dem fina färgglada shortsen & i vilken affär köpte du dem prickiga strumpbyxorna? :) Jätte tacksam för svar!
Har länge velat ha både såna shorts och prickiga strumpbyxor.
Uppskattar svaret!! Kram
var har du köpt leopardklänning coh vad är priset ? :) ASFIN
Anonym om Ibland får man bjuda på sig själv.:
var har du köpt tröjan =)?
var har du köpt shortsen ifrån malmö?<3
Väldigt fina saker!
I vilken affär köpte du dem fina färgglada shortsen & i vilken affär köpte du dem prickiga strumpbyxorna? :) Jätte tacksam för svar!
Har länge velat ha både såna shorts och prickiga strumpbyxor.
Uppskattar svaret!! Kram
- Tack, jag föll själv för dom! :)
Shortsen köpte jag inne på New Yorker, endast 79;- och dom är hur sköna som helst.
Dom prickiga strumpbyxorna är ifrån BikBok, 79;- för två par! Extremt bra. Går ju isönder ganska lätt.
Kramkram!
var har du köpt leopardklänning coh vad är priset ? :) ASFIN
- Visst är den! Älskar den. Den är köpt på BikBok och den kostade 300 kronor. Kanon pris.
var har du köpt tröjan =)?
- Hon (förmodar jag) syftar på den tröjan med en rosett på, som jag lagt in på Valborg.
Den är köpt på H&M! :)
var har du köpt shortsen ifrån malmö?
- Som jag skrev ovan, dom är köpta på New Yorker. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: