Svar på frågestunden!

sötaste killen i klassen? - Oj, svår fråga.. Alla killarna har sin egen charm, så jag kan inte direkt välja någon.
snyggaste tjejen? - Alla är snygga! Svarar jag en blir det lätt konflikter.
sötaste tjejen i klassen? - Lara! Så liten (ta inte illa upp) och grymt söt. Man vill krama sönder henne när man ser henne för att hon är så söt!
vackraste tejjen i klassen? - Stephanie eller Nadia..
snällaste läraren? - Rolf!
roligast i klassen? - Nikola, helt klart!
har du djur? - Yes, tre katter och en hund!
0px; width: 1px; height: 1px; overflow-x: hidden; overflow-y: hidden;">gillar du smycken? - Jag älskar smycken, kan piffa upp en hel outfit!
vem hade du helst eller tror hade varit roligast
att festa med i din klass med både killarna och tjejerna (bara 1 person)? - Förstod inte riktigt? Men roligast att festa med.. Nadia tror jag!
justin bieber eller justin timberlake? - Justin Timberlake!
Paris Hilton eller Avri Lavigne? - Paris Hilton. Härlig brud!
peak performance eller Adidas? - Adidas, även om jag tycker om Peak så har Adidas härligare tröjor.
calvin klein eller lacoste? - Lacoste.. tror jag.
vad är ditt bästa tips för att få 'fin' hud i ansiktet? - Varje kväll innan du går och lägger dig, tvätta ansiktet! Och återfukta det, med en ansiktskräm.
Jag har sån tur som sluppit finnar och det, men jag känner en del som har det så det bästa ni kan göra är att leta reda på ett bra medel som funkar, och användanvändanvänd!
tips på sommarjobb? - Ingen aning.. Jag sommarjobbar själv inte, gjort en gång och det var rent ut sagt hemskt. På en gård i Böste, plocka jordgubbar och rensa ogräs är inte riktigt min grej.
Men om jag hade tipsat så klart något man tycker är kul. Café, pizzeria, sälja jordgubbar?
när fyller du år? - 27 juni! :)
var bor du? - Mitt ute i ingenstans, haha. På en 'gård' ute i Fuglie kan man väl säga.
katt eller hund? - Hund. Eller, katter kan vara okey, men dom har något emot mig..
hur länge har du spelat handboll? - 2 år i september! :)
Vad använder du för plattång och hårspray? ditt hår sitter alltid lika bra - Haha, kul att höra att du tycker det ser bra ut! Jag använder en pytteliten plattång från Björn Axén. Super bra!
Mitt hår är nästintill så platt som det kan bli även om jag plattar det eller inte.. Jag använder ett hårspray av Björn Axén också. Och ibland tar jag också lite PROFFS.
har du lätt för att ta kontakt/våga prata med nya människor? - Både ja&nej. Jag är ganska framåt, älskar att träffa nytt folk och sådant. Sen är det skillnad på om det är en person som inte är seriös,
eller jo seriös, men ändå inte. Svårt att förklara.. Är det en person med status, är jag nog ganska lugn sedan ser jag helt enkelt hur han/hon funkar..
Men jag dkullr nog säga att jag har ganska lätt för att ta kontakt med folk, ja. :)
vad är den roligaste frågan någon har frågat dig? - Oj.. Om ni menar här på frågestunden så måste det vara en del sexuella frågor jag valt att inte ta med. Men dom står med i kommentarsfältet .
sötaste killen i klassen? - Oj, svår fråga.. Alla killarna har sin egen charm, så jag kan inte direkt välja någon.
snyggaste tjejen? - Alla är snygga! Svarar jag en blir det lätt konflikter.
sötaste tjejen i klassen? - Lara! Så liten (ta inte illa upp) och grymt söt. Man vill krama sönder henne när man ser henne för att hon är så söt!

vackraste tejjen i klassen? - Alla är vackra!!!
snällaste läraren? - Rolf!
roligast i klassen? - Nikola, helt klart!
har du djur? - Yes, tre katter och en hund!
gillar du smycken? - Jag älskar smycken, kan piffa upp en hel outfit!
vem hade du helst eller tror hade varit roligast
att festa med i din klass med både killarna och tjejerna (bara 1 person)? - Förstod inte riktigt? Men roligast att festa med.. Nadia tror jag och Mirza eller Nikola! ;D Vincent hade också varit rolig, för han sprider sån glädje!! :D

justin bieber eller justin timberlake? - Justin Timberlake!
Paris Hilton eller Avri Lavigne? - Paris Hilton. Härlig brud!
peak performance eller Adidas? - Adidas, även om jag tycker om Peak så har Adidas härligare tröjor.
calvin klein eller lacoste? - Lacoste.. tror jag.
vad är ditt bästa tips för att få 'fin' hud i ansiktet? - Varje kväll innan du går och lägger dig, tvätta ansiktet! Och återfukta det, med en ansiktskräm.
Jag har sån tur som sluppit finnar och det, men jag känner en del som har det så det bästa ni kan göra är att leta reda på ett bra medel som funkar, och användanvändanvänd!
tips på sommarjobb? - Ingen aning.. Jag sommarjobbar själv inte, gjort en gång och det var rent ut sagt hemskt. På en gård i Böste, plocka jordgubbar och rensa ogräs är inte riktigt min grej.
Men om jag hade tipsat så klart något man tycker är kul. Café, pizzeria, sälja jordgubbar?
när fyller du år? - 27 juni! :)
var bor du? - Mitt ute i ingenstans, haha. På en 'gård' ute i Fuglie kan man väl säga.
katt eller hund? - Hund. Eller, katter kan vara okey, men dom har något emot mig..
hur länge har du spelat handboll? - 2 år i september! :)
Vad använder du för plattång och hårspray? ditt hår sitter alltid lika bra - Haha, kul att höra att du tycker det ser bra ut! Jag använder en pytteliten plattång från Björn Axén. Super bra!
Mitt hår är nästintill så platt som det kan bli även om jag plattar det eller inte.. Jag använder ett hårspray av Björn Axén också. Och ibland tar jag också lite PROFFS.
har du lätt för att ta kontakt/våga prata med nya människor? - Både ja&nej. Jag är ganska framåt, älskar att träffa nytt folk och sådant. Sen är det skillnad på om det är en person som inte är seriös,
eller jo seriös, men ändå inte. Svårt att förklara.. Är det en person med status, är jag nog ganska lugn sedan ser jag helt enkelt hur han/hon funkar..
Men jag dkullr nog säga att jag har ganska lätt för att ta kontakt med folk, ja. :)
vad är den roligaste frågan någon har frågat dig? - Oj.. Om ni menar här på frågestunden så måste det vara en del sexuella frågor jag valt att inte ta med. Men dom står med i kommentarsfältet.
har du tappat oskulden och om du har det isåfall med vem? - Ja, det har jag och det var med Fredrik. Vet att jag är ung och vill inte verka som en kåtbock.. men jag kände mig redo med honom.
hade du kunnat gifta dig med fredrik? - Kan inte ge dig/er ett rakt svar på den frågan, jag är ung, 13 bast, minst 10-15 år kvar innan jag kommer ta det steget i ett förhållande..
Men jag ser en framtid med Fredrik, jag vill se en framtid & jag vill bygga en framtid med honom. Sen hur långt vårt förhållande håller är inget jag kan veta nu. Men klart att jag hade kunnat!
är du nöjd med din klass? - Supernöjd, vi är som en familj. Alla älskar alla liksom. Alla lärare ser oss som en familj. Ser man en ser man alla liksom.
din klädstil är väldigt annorlunda men ändå översnyggt!
hade du brytt dig om ngn hade kommenterat den? - Tusen tack! Jag försöker att inte bry mig och jag tar oftast inte åt mig om någon säger tex. ska du inte dra upp byxorna lite till? (om jag har hög midja).
Det är inte dom som går i det och det är inte dom som ska trivas i det. Så nej, jag bryr mig knappt. Våga klä er hur ni vill, varför köra på det alla andra kör på?
vem fixar din blogg? - Elin&jag. Mest Elin, vi mixar våra idéer. :)
Hur kommer det sig att du och amanda åker till turkiet? - Hm, min mamma bokade resan till henne & mig för drygt lite mer än ett halvår sen, hon kom med idén och frågade mig om inte Ulrika och Amanda ville med.
Vi fråga och dom ville. Det var nog så. Och vi var så otroligt nära då, vilket vi inte är mer nu, tyvärr.
Vad vill du göra efter gymnasiet? - Efter gymnasiet vill jag bara sticka någonstans i ett år och bara leva livet. Festa,ha kul, se mig omkring, hitta nya vänner och sådant. Sen när jag kommer tillbaka, högskola direkt.
varför skrev vanessa att hon hoppas ni inte drack på valborg? är hon vän till familjen /syskon/kusin. eller vaddå? - Hon är en vän kan man väl säga, vi har bott grannar en gång i tiden..
Då hade vi ett par kvällar där vi satt ute och snacka. Mer än så är det inte. :) Även hennes mamma som klipper mig!
brukar du och belinda festa? - Nej, har hänt en eller två gånger. Inte mer!
brukar du bli full? - Nejnejnej! Har hänt en gång.
eller har du varit full någongång? - En gång.
brukar belinda bli full? - Tror jag inte. :)
vem är snyggast amanda eller belinda? - Skönheter båda två!
litar du på fredrik till 100% ? - Absolut! Jag tror inte vårt förhållande hade hållt så pass länge som det gjort om vi/jag inte litade på honom/varandra. Att lita på sin partner är viktigt!
skulle du kunna vara tillsammans med fredrik förevigt? - Som jag svarade ovan, vi är unga, mycket framför oss.. Men jag hade kunnat, ja.
går du efter andras stil eller din egen ? - Definitivt min egen!
vad är det bästa du gillar hos fredrik ? - Hans personlighet! Han har en grym personlighet,verkligen.
får du träffa dejan av fredrik? - Jag har inte ställt den frågan till honom. Men jag tror inte han har något emot det, så länge det inte är själv och att det händer något så. Dejan är ju trots allt en vän till mig.
vem är din bästa kill kompis? - Erik och Victor!
vad har du för betyg? - Hyfsade, tar skolan på stort allvar och gör allt för att få dom betygen jag strävar efter.
när åker du till turkiet? - 19 maj! Alltså om 15 dagar.
älskar du fredrik? - Haha, det är väl klart.
vilka bloggar läser du/isf skriv vilka/vem? - Mest dom stora bloggarna, Kenza,Kissie,Tyra,Paow,Dessies osv. Även en del av mina vänners.
vem är din bästa vän som du kan lita till 100? - Stephanie, Emelie&Hanna. & Amanda.
var får du insperation ifrån?
älskar din blogg, ditt utseede och din kläd stil! :) - Värmer att höra! Tacktacktack. Jag vet faktiskt inte var jag får den ifrån, jag har helt enkelt hittat mig själv och hittat något jag tycker om.
bästavän? - Emelie,Hanna,Amanda,Stephanie,Belinda.
vem är du med i skolan? - Mest Erik.
vem är bäst, kenza,foki eller kissie? - Kenza, lätt!
är du ovän med ngn? - Nej, ingen jag kommer på direkt. Man kan tycka illa om varandra, men man behöver inte bråka för det.
vilken linje kmr du välja sen tror du? - Jurist, så antagligen samhäll! Vill bli något inom rätten(?) om det är rätt ord. Tex. advokat,försvarsdomare. :)
älskar du dina vänner? - Mer än något annat!
Vilket land vill du bo i? - USA!
Mittbena eller snedbena? - Både och är snyggt, men på mig själv, snedbena!
Coca Cola eller Fanta? - Hm, fanta exotic? (stav..)
Förhållande eller singel? - Just nu förhållande, kan vara skönt att vara singel också men man tröttnar på det. Hade inte kunnat se mig själv som singel just nu, älskar att vara en del av Fredriks liv.
Älskar att ha någon att älska och att ha någon som älskar en.
Dator eller mobil? - Mobil. Bästavän<3
Vad brukar du lyssna på för musik? - RnB'
Hur lång är du? - Runt 171.
Om du inte skulle bo i Sverige, vart skulle du vilja bo då? - USA
Vilken kamera fotar du med? - Nikon d60!
Hur mycket pengar lägger du på kläder per månad? - Oj, varierar.. Allt från 200-1000kronor.
Hur mycket får du i månads/veckopeng? :) - 1050. Får barnbidraget.
du är jätte trevlig på bloggen, är du det i verkligheten med? - Det hoppas jag! Försöker att vara snäll,trevlig och posetiv, om jag lyckas är upp till andra. Jag dömmer inte folk efter vad andra tycker, jag skapar en egen åsikt och utgår från den.
Men jag ser nog mig själv som trevlig.
Vad tycker du om blattar? Har du något emot dem?
Gillar du bara att ha svenska kompisar, eller blatte brudar med? - Absolut inget emot invandrare! Dom är människor precis som vi. Jag har en hel del utländska vänner, och dom är fantastiska!
Vet dina föräldrar om att du har blogg? - Ja, det vet dom! :)
Brukar dom i så fall kolla på den? - Ja, det gör dom.
Var får du insperation från, med kläder och sådant? - Ndotters blogg har grym klädstil, börjar tippa in på hennes stil. Men annars, så köper jag det jag tycker ser lite crazy ut och gör det till min egen stil.
Köper inte dom där tråkiga kläderna från ginatricot mera.
Vilken är din favorit affär? ;d - Monki,Bikbok,H&M och Zaras!
Vilka bloggar brukar du kolla på, vilken är din favorit? (: - Ndotter & Kenzas.
skulle du kunna bli tsm med dejan igen ? - Nej! Vi är bra vänner, det är allt.
Blev du dumpad eller dumpade du dejan? - Han dumpade mig. :)
skulle du kunna bli tsm med dejan om du inte hade fredrik? - Nej, jag vill inte ens tänka på saken. Jag är lycklig med Fredrik, that's it.
fick du känslor för dejan när du träffade han på valborg? - Absolut inte.
Hände det något när du träffade dejan? - Nej!!! Bara för att man träffar sitt ex behöver väl inte det betyda något?
Hur mådde du när dejan gjorde slut? - Jag mådde faktiskt inte dåligt, jag hade velat 'göra slut' innan han gjorde det, men han bad om en chans till och fine, jag gick på det. Men ett par dagar senare dumpade han mig.
Det var det som gjorde mig förbannad. Men jag mådde bra.
Hur länge hade du känslor för dejan? - I ca 4 månader totalt. Kom tillbaka en period när vi träffades ett tag efter vi gjort slut också.
om dejan hade frågat på dig vad hade du sagt och varför? - Haha. Jag hade svarat nej, för jag har Fredrik och jag hade inte kunnat tänka mig oss två i ett förhållande igen.
det känns som många hänger upp sig på vad du tycker/känner/känt för dejan.
vad tycker du om det? - Det är såklart frustrerande, alla borde ju känna till att jag har ett förhållande med Fredrik och att jag är superlycklig med honom.
Det Dejan och jag har haft, det är historia nu. Vi har båda gått vidare och vi har bråkat, vi har tyckt illa om varandra, men vadå då? Det gör en del par när dom separerar.
Vänner - det är allt vi kommer vara.
vad ska du läsa på gymnasiet? vad vill du bli i framtiden? - Jurist,tror det är samhäll som jag skrev ovan. Jag vill bli advokat..
vad ska man göra som kille för att få en chans hos dig? - Vara sig själv, inte leka sig som en hel del killar har en tendens till att göra. Vara en gentleman! Hihi.
Hur blev du och fredrik tsm?berätta. - Det började väl på det tradiotionella sättet. Datorn! Han kommententerade min bilddagbok, jag svarade, vi börja snacka, började träffas, mer och mer.. och tillslut..
Det var en söndagskväll, 22/11-09. Vi låg inne på hans rum och tittade på film, Fredrik tog min hand och tog av min ring, vi tittade på varandra.
- Vill du gifta dig med mig?
Jag började små fnissa, och sa ja! Han gav mig en puss och det var det liksom..
Ca en timme senare frågade Fredrik igen.
- Om du inte förstod vad jag menade innan så menade jag om du ville skaffa ett datum med mig?
- Jag förstod det, sa jag.
Det var så det gick till! :) 19,26 var klockan. Haha.
Hoppas ni blev nöjda med svaren, annars är det bara till att be om nya svar..
PUSS!

Postat av: lara

awwwwww, tack för att du tycker jag är den sötaste i klaseen:D hehe det värmer otroligt mycket, även om jag inte tycker det själv. :D

tack finaste;**

2010-05-04 | 20:44:31
URL: http://laraali.blogg.se/
Postat av: amanda

jag saknar dig så sjukt mycket.

vi umgås typ aldrig mer, det måste vi ändra på!

jag älskar dig super duper mycket syster!<3<3<3<3<3

2010-05-04 | 21:07:43
URL: http://amandaebbamattisson.blogg.se/
Postat av: Vjosa

Den sista kommentaren är ju bara bäst.. om dig och fredrik!(:<3

Sjukt gulliga är ni, du får ha det så bäst.. puss!

2010-05-04 | 22:12:03
URL: http://fotobloggvj.blogg.se/
Postat av: anna

s: Du ska inte säga något om vacker Sara, det är du som är det!

2010-05-05 | 09:09:32
URL: http://extraannis.blogg.se/
Postat av: Vanessa Jensen

roooooooooligt att läsa:D

2010-05-05 | 15:40:44
URL: http://nessanj.blogg.se/
Postat av: Vanessa Jensen

Haha, såg även nyss frågan om varför jag kommentare det med drickandet för del del på valborg. SÅ söt du är raring! :D

2010-05-05 | 16:34:54
URL: http://nessanj.blogg.se/
Postat av: din nadie

tack det värmer babe, men du är VACRAST!!!!!

o det vet vi båda, o det vet alla!!!

HAHAHAHAHAHAH LÄTT ATT VI SKA FESTA TSM!:D

jag e redan taggad;) hahahahahahaahahah!!!

det skulle ha varit en galen kväll/natt om du o jag skulle festa tsm babe;)

det får vi göra ngn gång vafan!!!!!

ska vi ha trekant i helgen älskling?:**

HAHAHAHAHAHAH!!

jag älskar dig finaste!<3<3<3

2010-05-05 | 20:35:01
Postat av: edin

FIn blogg:D går du i skolan i trellee eller?



besök gärna min bloggis:D♥

2010-05-07 | 14:53:51
URL: http://dinnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: