snälla nån..

tycker inte du du är lite ung för att ha sex?
du skrev i din frågestund att du legat med fredrik ju.
du är fan bara 13.
om du varit min dotter hade jag skämts och blivit jätte besviken.

-
Fine, 13 år och har haft sex. jag är ung, ja. Och jag tycker själv att jag är ung.
Men känner man sig redo så är det inget problem?
Jag har snackat med båda mina föräldrar om detta, innan det hände.
Varför ska man skämmas över sin dotter? Vad för föräldrar är det?
Mina föräldrar litar på mig, på både mig och fredrik. ,
Skriv inte såna här kommentarer utan att du vet hur det ligger till.
PEACE
Postat av: Anonym

bra, sakt sara.

men ni använde väl kondom när ni gjorde det eller?:p

2010-05-12 | 13:17:30
Postat av: sara

Yes.

2010-05-12 | 13:32:23
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/
Postat av: Vanessa Jensen

Bra skrivit Sara! :)

2010-05-12 | 14:19:56
URL: http://nessanj.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skrivit! Jätte modigt också av dig att prata med dina föräldrar innan, det bevisar också att du verkligen vet vad du gör. Och för att vara 13år och prata med sina föräldrar om sex är nog inte det minst pinsamaste, hehe.

Tack för en bra blogg snygging ;)

2010-05-14 | 20:19:49
Postat av: Anonym

pinsamt, du är ändå fortf 13-14 år gammal. du är fortfarande barn lilla vän, lek med dockor istället.

2010-08-27 | 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: