PROTECT ME BABY.

Shubre. Kom till hotellet för en stund sen, var ute och satt på en bar/restaurang och snacka.
Ytterliggare en som bjöd ut mig, börjar bli lite störigt faktiskt och dom ger sig inte iheller..
Aja, hem kom jag. Kom världens ösregn innan, sen blev det solsken till tusen. Somnade ute på balkongen.
As skönt. Så fick färg där, hoppas solen skinner imorgon, så jag kan få den färg jag strävar efter.
Vi kör på bilder från olika dagar nu.
PUSS

ny ring


han som bjöd ut mig.. likna en liten apa faktiskt, heh. på ett bra sett! apor är söta.

sötnos som sover på balkongen, veeem kan det vara?;)

Sovdags, puuuuuuuss igen.
Postat av: Anonym

Sötnos till sig själv.... snacka om självförtroende ;)

2010-05-23 | 11:32:00
Postat av: Vera Aall Flood

hoppas ni har det jättebra.

ser jättefint ut, blir helt avis!

hälsa amanda med! :D<3<3

2010-05-23 | 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: