jag döör.

Var precis ute och åt vid hamnen, hur jä'la kul som helst.. På restaurangen vi var på var där en servitör som skrev en lapp till mig..
- Hi sweet angel, You are so beautiful and very nice. I want know you. Because i like you so much. Can we go to somewhere with you. I want to talk with you. My name is RAMAZAN, och hans nummer..
Jag kände mig jätte dum som bara ignorerade honom, men vad ska man göra. Han gav mig rosor och allt, jag tyckte det var lite läskigt faktiskt..
Aja, nu ska jag sova! PUSS

Vår dag idag. Ett halv år, det suger att inte kunna vara nära dig just nu..
Fredrik Tigerschiöld - Min andra halva.
Postat av: ELIN

grattis till er :) <3

2010-05-22 | 09:19:23
Postat av: Anonym

hahahaahahahaaa! omg ;-)

2010-05-22 | 14:05:26
Postat av: Hanna

hej, grattis till er :), jag följer din blogg, och den är jätte fin & rolig att läsa. Det är kul att du bjuder så mycket på dig själv sara :)

2010-05-22 | 22:27:09
Postat av: Milie!!!!!

Ett stort grattis till er:D<333

2010-05-23 | 21:03:04
URL: http://mylye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: