I'M A SHOPAHOLIC'

Har köpt så mycket fint i Malmö fast jag egentligen bara skulle köpa en bikini..
Men gud, jag ångrar det verkligen inte!
Har haft en super bra dag med min fantastiska klass. - Jag älskar er alla!
Vi har skrattat mer än förr och haft allmänt kul.
Jag glömde min kamera.. Förlåt.. Men ska fixa bilder från dagen, i promise!
Ni får bilderna på kläderna iallafall.
PUSS

ÄLSKAR DEN!!!! Och den är mycket snyggare på.

prickiga strumpbyxor x 2

färgstänkt linne.

Sån där topp, vad man nu kallar det?

Glad sara!
Postat av: Anonym

var har du köpt leopardklänning coh vad är priset ? :) ASFIN

2010-05-13 | 17:24:22
Postat av: Moa

Väldigt fina saker!



I vilken affär köpte du dem fina färgglada shortsen & i vilken affär köpte du dem prickiga strumpbyxorna? :) Jätte tacksam för svar! Har länge velat ha både såna shorts och prickiga strumpbyxor.



Uppskattar svaret!! Kram

2010-05-13 | 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: