I WILL NEVER FADE MY FEELINGS.

Jag har lite damp på blogg.se, skulle svara på en del kommentarer men det funkar inte att klistra in något?
Aja, vi får ta det senare helt enkelt.
Jag har precis ätit, innan det kom jag hem från älskling. Vi har bara haft det allmänt bra. Och mysigt.
Checkat lite film & bara pratat. Träffar han på tisdag igen och jag längtar redan. Sen träffar jag inte han på ca 9 dagar..
Belinda kommer hit senare, ska nog inte göra något speciellt. Vi ska iallafall sticka till Malmö imorgon.
Ja, det var väl det som hänt och händer.
Vad har ni hittat på i veckan och vad gör ni i helgen? :)
PUSS


har gått runt såhär idag, eller mest i shorts och linne.. men fick ta på mig något annat när jag lämnade fredrik..
Postat av: Hääämpz.

Det låter helt fel när man läser det sista.. : när jag lämnade fredrik..



bara så du vet ;)

2010-05-14 | 20:25:07
URL: http://slickahästöra.org(asm)
Postat av: sara

Haha, men jag lämnade inte han så juuu. ;d

2010-05-14 | 20:52:42
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: