I HATE GOODBYES.

Har precis tagit farväl av mitt hjärta, jätte jobbigt faktiskt.. Liten pjallis när det gäller sådant.
Fick hans tröja, vilken gullunge han är. (Antar att ni förstod att han var här idag,hehe)
Aja, fick pussat på honom så mycket det bara gick. Nu tröttnar ni väl på detta?
Ska packa resten nu, checka av packningslista, ta en dusch och raka alla delar på kroppen. Så ser resten av kvällen ut!
Ska dralla upp runt fyra imorgon bitti/natt. Är där nere runt elva tolv. Tror inte det blir så mycket uppdatering de första dagarna, beror på internetet där nere.
Följer ni bloggen när jag är där nere?
PUSS

Postat av: Amanda Kjellberg

2010-05-18 | 22:26:36
Postat av: Amanda Kjellberg

Jag kommer följa! :) <3<3<3<3<3.

2010-05-18 | 22:28:07
Postat av: Anonym

Jag följer alltid den (a)

2010-05-18 | 23:09:24
URL: http://paulinaslawinska.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: