Det bränns..

Hey gott folk. Sitter bredvid Amanda nu, vi har duschat och sådant, de äldre sitter i ett annat hotellrum och har kul.
Ikväll ska vi ut, till en hamn. Mysigt, och riktigt fint. Idag har vi pressat på stranden, hela dagen! Riktigt härligt.
Min kusin och min moster (oh man) är också här nere, så dom joinar oss i princip hela tiden. Naiis.
Min kropp är bränd, till tusen. Men färg har vi alla fått!
Hur har ni det där hemma? :)
PUSS




Tog ett varmt bad efter stranden, hur skönt som helst.

Postat av: Hanna Larsson

så härligt det ser ut favvo!

Saknar dig. Puss <3<3<3

2010-05-20 | 17:02:28
Postat av: Clara

Gud vilka fina bikinisar! :)

Får man lov och fråga var dom är köpta? ;d

Skit bra blogg! (y'

2010-05-20 | 17:44:45
Postat av: frida bergsten

sjukt fina bilder, hoppas ni har de bra , vi har de varmt häär hemma riktigt ,<3

2010-05-20 | 20:00:49
Postat av: nadie

ohhh gud va avis man blir babe:(

men bara ni har kul det e det viktigaste!

ser riktigt härligt ut;) o damn ni är heta i era bikinisar;)

jag kan se att du redan har börjat bli lite brun för mig också sara;)

det är bra kämpa på :D

hehe

jag älskar dig &saknar dig

pusss<3

2010-05-20 | 20:04:16
Postat av: idahallgren

du? hur varmt har ni det? & är havet så där blått? ;o

ser ju ut som värsta thailand ;p<3

2010-05-23 | 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: