CRAZY ABOUT THE THING I LOVE THE MOST

Jag är ganska så död efter vår träning, vi hade fys & sprang i ca 1,5 timme i sträck. 
Kroppen värker och jag kan känna hur träningsvärken smyger sig på mig..
Men nu känns det dock skönare, för att det är gjort.
Hela veckan är i princip fullbokad. Imorgon blir det ju Malmö hela dagen med klassen.
- Shopping (L) Mamma är så snäll som sätter in pengar på kortet. Puss på dig mamma.
Belinda väntar på mig när jag kommer hem därifrån, på onsdag kommer Fredrik också.
Han stannar till fredag. Och i helgen blir det förmodligen Emelie. Måndag träning..
Tisdag Fredrik och på onsdag åker jag. Kärlek.
Hoppas ni följer bloggen när jag är borta också! Semesterbilder och shopping, det gillar ni hoppas jag.
Nu ska jag titta vidare på svenska hollywood fruar! 
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: