Tyck till!

Fick en förfrågan om att ha en frågestund, så visst kan jag det! Blir antingen i veckan eller till helgen,håll utkik! 
Kom för en stund sen hem från skolan, ganska lugn dag & roliga lektioner. Vid sex sticker jag till träningen, ska bli härligt att komma igång igen, fast är ganska rädd för att trampa fel eller för att få en hård boll på piercingen.. Menmen, det löser sig.
Minns ni klänningen från Nelly? - Lämnar tillbaka den igen, tog en storlek större för jag trodde den skulle bli längre, men nejdå. Istället ramla den av.. Så får hitta en annan!
Nog med det, vad tycker ni, frågestund eller inte?
PUSS
Dagens vill ha
klicka för att få upp större bilder.

Frågor till er,svara gärna om ni vet. - Jag vill ha en leopard mönstrad tröja, långärmad och lite urringad, någon som vet var där finns en sådan?

Postat av: Anonym

:)



Dagens outfit?

2010-03-17 | 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: